KONTAKTIRAJTE NAS
Pošljite nam vprašanje in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Opozorilo!
Mobilna verzija strani še ni na voljo!
Prosimo oglejte si stran na računalniku oz. večjem zaslonu.
Najprej moramo končati DESKTOP verzijo,
nato pa se lotimo izdelave prilagojenih
prikazov za mobilne naprave!
Hvala za razumevanje.
Dostopno parkirišče
Dostopna kavarna ali bar
Dostopna gostinska ponudba
Prilagojene sanitarije
Poletje je tu in mnogi se bomo odpravili na dopust v sosednjo Hrvaško. Med najbolj priljubljenimi destinacijami so hrvaški otoki, ki pa so v večini dosegljivi samo s trajekti. Pripravili smo nekaj informacij, ki vam bodo olajšale potovanje s trajektom.
Vsi novejši trajekti v floti Jadrolinije so prilagojeni osebam z omejeno mobilnostjo, medtem ko je na starejših trajektih gibanje lahko oteženo. Na Jadroliniji zagotavljajo, da so člani posadke vedno pripravljeni pomagati. Kateri trajekti so prilagojeni in v kakšni meri, najdete tukaj. Pred nakupom vozovnice predlagamo, da preverite, kateri trajekt pluje na vaši želeni liniji ter tako ocenite, ali boste potrebovali pomoč ali ne.
Za pse vodnike in pse pomočnike, kot tudi za hišne ljubljenčke, je vožnja brezplačna. Psom vodnikom in pomočnikom je dovoljen vstop v notranje prostore, medtem ko morajo hišni ljubljenčki, ki niso delovni psi, ostati na palubi trajekta.
Vse osebe z oviranostmi lahko uveljavljajo pravico do pomoči pri nakupu vozovnice, vkrcanju, izkrcanju ali nastanitvi na ladji. Oseba, ki potrebuje pomoč, lahko svoj prihod najavi najkasneje pred vkrcanjem na spodaj naveden e-naslov agencije Jadrolinije, ki se nahaja v pristanišču odhoda ali prihoda ladje, odvisno od tega, v katerem pristanišču potrebuje pomoč.
Seznam e-naslovov agencij Jadrolinije glede na relacije vožnje, kamor pošljete najavo za pomoč pri vkrcanju in/ali izkrcanju:
za reško plovno področje | ag.rijeka@jadrolinija.hr |
za zadarsko plovno področje | ag.zadar@jadrolinija.hr |
za šibeniško plovno področje | ag.sibenik@jadrolinija.hr |
za odhode iz Splita | ag.split@jadrolinija.hr |
za odhode iz Supetarja | ag.supetar@jadrolinija.hr |
za odhode iz Hvara in Starega Grada | ag.hvar@jadrolinija.hr |
za linijo Orebić – Dominče in Vela Luka – Split | ag.korcula@jadrolinija.hr |
za linije Makarska – Sumartin, Drvenik – Sućuraj in Ploče – Trpanj | ag.ploce@jadrolinija.hr |
Da bi lahko vsem pravočasno zagotovili ustrezno pomoč pri vkrcanju in izkrcanju, vas na Jadroliniji prosijo, da se predhodno najavite na agenciji Jadrolinije v pristanišču vkrcanja. Glede na to, da je v času poletnih počitnic vsepovsod gneča, vam svetujemo, da svojo najavo sporočite preko e-pošte vsaj 4 do 5 dni pred predvidenim vkrcanjem – tako za vožnjo na destinacijo kot za pot nazaj.
V kolikor želite koristiti prednost pri vkrcanju, je potrebno o tem obvestiti pristojno pristaniško kapitanijo, saj je ta zadolžena za organizacijo vkrcanja v pristanišču. Pri vstopu na trajekte je dobro pristojne zaposlene opozoriti, da gre za vozilo, ki ima znak za prevoz gibalno oviranih oseb, da ga v gneči, še posebej v poletnih mesecih, ne bi spregledali.
Vozovnice lahko kupite preko spleta, mobilne aplikacije mJadrolinija ali v agencijah Jadrolinije ter na pooblaščenih prodajnih mestih.
Osebe z oviranostmi nimajo posebnih popustov pri nakupu vozovnic. Invalidne osebe, ki imajo stalno prebivališče na Hrvaškem, imajo prevoz brezplačen v skladu z Zakonom o prevozu na linijskem in občasnem obalnem pomorskem prometu (Zakon o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu (NN 19/22). Za tuje državljane pa ta ugodnost zaenkrat še ne velja.
Cene vozovnic in urnike plovb vedno preverite na uradni strani Jadrolinije.
Točnost podatkov, ki so objavljeni na njihovi spletni strani, zagotavlja Jadrolinija.
Postani član kluba Zavoda Brez ovir in si zagotovi različne ugodnosti, popuste in dodaten dostop. Prijavi se na obveščanje in izberi priljubljena obvestila.